Modul de transmitere a petițiilor
- In scris, la adresa: Str. Principală nr.70, Comuna Frumușani, Jud. Călărași, Cod Postal 917100 sau pe adresa de e-mail a instituției - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Atentionare!
O Petitie va fi luata in considerare, analizata si solutionata daca contine toate elementele obligatorii:
• numele si prenumele petentului;
• datele de identificare: adresa completa, CNP/CUI
• detalii de contact;
• calitatea in care formuleaza petiția (petent sau imputernicitul legal)
• motivele formularii petitiei
• semnatura petentului
Aspectele sesizate de petenti sunt analizate, cu respectarea dispozitiilor legale aplicabile, urmand a se transmite un raspuns in termen de 30 de zile de la data inregistrarii acesteia. In situatia in care aspectele sesizate in petitie necesita o cercetare mai amanuntita, petentul va fi informat cu privire la cauzele intarzierii si se va preciza termenul in care va fi solutionata petitia, termen care nu poate depasi cu mai mult de 15 zile termenul de 30 de zile de la inregistrarea petitiei.